• Lata doświadczeń w biznesie
img

Jak rozkręcić sklep stacjonarny?

Choć w sieci najwięcej piszę się o e-commerce (sklepy internetowe), reklama obiektu stacjonarnego powinna również mieć swoje miejsce. Jako, że niewiele jest poradników na ten temat, postanowiliśmy podzielić się własnym doświadczeniem i podpowiedzieć, w jaki sposób promować sklep, aby od samego początku przynosił nam określone zyski.

Reklama regionalna

Obojętnie jaki charakter będzie miał nasz sklep, reklama regionalna to absolutna podstawa. Warto zacząć od ulotek, ale szkoda pieniędzy na proste kartki z zaproszeniem. Reklama powinna mieć swoją duszę, dlatego kolorowe ulotki z hasłem promocyjnym i ciekawymi rabatami dla osób, które okażą ją podczas zakupów na pewno przyniesie zyski. Ulotki mogą rozdawać nawet listonosze. Za drobną opłatą na pewno znajdziemy kogoś, kto zdecyduje się nam pomóc.

Reklama w regionalnych mediach społecznościowych

Internet ma wielką siłę reklamy, dlatego też będziemy musieli nasz sklep promować w sieci. Doskonale spiszą się media społecznościowe skupiające mieszkańców danego regionu. Wystarczy reklama w postaci ulotki, bannera lub jako nowy temat na forum. Dziwi nas, że tak rzadko korzysta się z dóbr portali społecznościowych, które są miejscem skupiającym miliardy ludzi z całego świata.

Kontakt z klientem

Przyjacielskie podejście do klienta tylko umocni jego przekonanie, że warto było nas odwiedzić. Pamiętajmy, że gdy już konsument wejdzie do naszego sklepu - naszym zadaniem jest go zatrzymać. To się uda tylko wtedy, gdy przywitamy go przyjacielskim uśmiechem, będziemy grzeczni i chętni do pomocy. W przeciwnym wypadku nie ma co liczyć na sukces sklepu stacjonarnego.

Sklep stacjonarny może przynieść pożądane zyski pod warunkiem, że promocja będzie stała a budowanie relacji na wysokim poziomie. Stosując się do naszych rad na pewno osiągniecie sukces!

 

 

Zobacz również